Itthon vagyok ^^:))

Sziasztok!
Sajnálattal kell közölnöm hogy sajnos ezen a hétvégén nincs új rész, mert még csak félig tudtam megírni... :/ Jövőhéten viszont már tényleg muszáj lesz hoznom az újat. Remélem nem utáltok meg annyira xD De azért a Ti blogotokat elolvastam ám! :D



Sajnos nem voltam itthon szeptember 1.-jén, ezért nem tudtam akkor ezt megtenni, de most megteszem:

 

Boldog szülinapot ikrek! (L)


 

 

 És még valami: képzeljétek, holnap (szeptember 6.-án) lesz egy éves a blogom! *.* Remélem a következő évet is megéri még xD

A bejegyzés trackback címe:

https://thsszivthslelek.blog.hu/api/trackback/id/tr992272550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Witor 2010.09.05. 11:24:10

Cukicicu thfan! :)

dr.szoszi1994 2010.09.05. 11:35:59

Tényleg aranyos! Gratula!:)
süti beállítások módosítása