Faceboooooook =)

Hellosztóóóóók! :)) Sajnos részt azt most nem hoztam, de már készüüül, nagyon készül :)

Igaz, már kész van de a második felét ki kellett törölnöm, mert rá kellett, hogy jöjjek, hogy szar xD De a héten még tuti, hogy felrakom :)

Na de most lenne két kérdésem :) Először is: Van facebook-otok? Másodszor: Benne lennétek egy TWC-s facebook-os csoportban? Mert terveztem, hogy csinálok egyet. Ott akármikor mindenki el tudna érni mindenkit, a facebook-on úgyis sokan sokszor vagyunk fent, nem? :) Így még inkább össze tudnánk tartani. Eddig nem csináltam meg, mert nem tudom, hányan lennétek benne. Persze megértem, ha nem szeretnétek benne lenni, de azért gondoltam, megkérdezem :) Lééégyszi, komiban hagyjatok véleményt erről, mert kíváncsi vagyok; csak nekem tetszik ez az ötlet, vagy nem vagyok egyedül? :))

További  szép napot, és ne felejtsétek, Bill és Tom cukííí ^.^

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thsszivthslelek.blog.hu/api/trackback/id/tr53003060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lea21 2011.06.21. 14:34:07

Én benne lennék :)) Mostmár értem azt a fészbukos kérdést amit chatben tettél fel nállam :D

Eva Kaulitz 2011.06.21. 15:48:14

Mi ezt már MSN-en alaposan kitárgyaltuk :D
Én is benne lennék :D

Th Angel 2011.06.21. 23:59:54

Simán könnyen kapó vagyok az ötletre! :D

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2011.06.22. 01:53:59

:D Örülök, hogy tetszik nektek az ötlet:D Csak azért gondoltam, hogy páran nem lennének benne, mert hát így a nevünket is felvállaljuk meg minden... Mondjuk én eddig is benne voltam 3 külföldi TWC-s csoportban fészen, de hát az én vagyok xD Szóval majd szeretném kérni, hogy mutatkozzatok be nekem :P
Angel, mondjuk te már megvagy nekem :))
Eva, igen, már tényleg sokat fárasztottalak a kínlódásommal xD Egyébként te akkor fogsz majd csinálni facebook-ot? Ha úgy döntesz, hogy csinálsz, akkor szólj pliizzzz :))
Sztem nagyon jó lesz, ha ezt tényleg megcsináljuk :))

xxslashxx 2011.06.22. 07:33:46

FB TWC csoport?Nem rossz ötlet, majd regisztrálok a facebook-ra megint, mivel töröltem a regisztrációmat még régebben egy perverz exem miatt, de a twincest miatt lehet hogy újra rajta leszek FB-n. Király az ötlet Molly és várom az új részt is!

alisa 2011.06.22. 23:04:47

Benne vagyo!Bocsi h eddig nem irtam az életem sürübb részébben a rászek csodásak!!!szerintem nagyon jó ötlet benne vok!!
Pux:Alisa

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2011.06.23. 00:16:32

Királyság :D Na, akkor léépjetek be, a csoport neve: "Twincest Hungary"
mert hát ugye már külföldiek vannak :D
Váárok mindenkit :D

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2011.06.23. 00:17:12

és köszönöm Alisa a dicséretet, nagyon örülök, hogy tetszettek :D

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2011.06.23. 01:04:41

Slash, haladok a résszel :D Úgy, örülnék, ha csinálnál te is fészt, és belépnél ^.^

dr.szoszi1994 2011.07.26. 11:36:51

Mikor csinálod a csoportot FB-n?
süti beállítások módosítása