Hatalmas TH fan díj :D

Köszönöm szépen Eva Kaulitz , Ayumi és Angel ! Sokat jelent nekem :)) Én is igazi Tokio Hotel fannak érzem magam :D (L)

 

Hogy mit szeretek bennük?
Nem sok együttes tud "talpon maradni" ennyi ideig. Eredeti és sajátos zenéjük van, nem olyan tucat mint a legtöbb hasonló korosztályú bandáé. A zenéjüknek van mondani valója, nem csak üres és nagy szavak. Billnek jellegzetes és gyönyörű hangja van, nem olyan mint a többi ilyen korú énekesnek. Az ő hangját már egy hangból is fel lehet ismerni. Sok német együttes angolul énekel, valamiért nem mernek németül, de a Tokio Hotel az anyanyelvén futott be a köztudatba. Például én nagyon szeretem a Cinema Bizarre-t is, de ők soha nem játszanak német nyelven, annak ellenére hogy németek.
Szeretem hogy nem vesznek tudomást a rosszindulatú beszólásokról.:)
  Mikor Bill egy hónapig kb. nem tudott beszélni, akkor sem adta fel, kitartott. És milyen jól tette! A szexuális beállítottságával nem vagyok tisztában, de őszintén szólva szerintem ez nem is számít. Ha esetleg kiderülne róla hogy a saját neméhez vonzódik, (vagy esetleg Tomhoz :P) akkor is ugyanennyire, sőt, talán még jobban szeretném őt! :)
  Én úgy ismertem meg őket hogy nagyon jó emberek, ugyanolyan emberek mint bárki más. Nem önteltek, nem beképzeltek, hanem cukiik :D. Eddig akárhányszor rossz volt a kedvem elég volt ha rájuk gondolok, (vagy a TWC-re) és rögtön rendbe jövök:D
Azt is szeretem bennük hogy Bill és Tom mennyire cukik *együtt*.
 És persze hogy milyen helyesek *.* és szerintem Billnek gyönyörű szemei vannak! :P (ezt nem hagyhattam ki) Nekem ők a mindenem, ők az életem, mindennél többre becsülőm őket, a kitartásukat. Egyszerűen imádom ezt a bandát!

 

Akiknek elküldöm a díjat:

Ayumi
xxslashxx
Erika Ino
Eva Kaulitz
Tosio
Angel
Dinn

És TH legyen veletek! :D


 

A bejegyzés trackback címe:

https://thsszivthslelek.blog.hu/api/trackback/id/tr342165510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása