Díjjjak :))

Kaptam 2 díjat :D (L)
 

Kreatí fejléc díj (Az én fejlécem nem-igen kreatív, de azért köszönöm szépen Erika Ino , Ayumi, és Tosio!:D)

 

Magamról 6 dolog:
- Imádom a TH-t!
- Imádom a TWC-t
- Aberrált vagyok xP
- Szeretem a sülTHalat XD
- Utálom az antisokat!
- És Hannah Montanát is utálom ^^ xDLOL de azért a díjnak nagyon örülök :D

 

Profi Tokio hoteles Oldal és Legjobb Tokio Hoteles Story Díj (ezt is nektek köszönöm!:D)


Akiknek mindkettőt továbbadom:

- Ayumi
- xxslashxx
- Eva Kaulitz
- Erika Ino
- Tosio
- Angel
- Dinn

 

TH legyen veleteek! :D(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://thsszivthslelek.blog.hu/api/trackback/id/tr242168878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinn 2010.07.22. 17:38:38

köszi a díjjakat, aranyos vagy *.* :D

dr.szoszi1994 2010.07.22. 20:57:18

Amugy most csinàltam én is ijet :www.twcbillestom.blog.hu
Nézd meg ha akarod!

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.07.22. 22:16:13

Szerintem nincs köztük semmi "olyan" én már láttam korábban ezzel a csajjal, már régen is. Mondjuk Tomnak folyamatosan van valakije, szerintem ez nem komoly kapcsolat.

dr.szoszi1994 2010.07.23. 12:57:33

Ez egyértelmü hogy csak meg bassza öket! De nem tudom, Billröl nincsenek ilyen felvételek! Vagy vannak?
süti beállítások módosítása